Головна

Положення про методичне об’єднання вчителів-предметників

Методичне об’єднання вчителів-предметників є важливим структурним підрозділом науково-методичної служби, воно веде методичну роботу з предметів, організує позакласну діяльність студентів

Робота методичного об’єднання будується відповідно до вимог стратегічних документів навчального закладу та даного положення.

Методичне об’єднання:

  • проводить проблемний аналіз результатів освітнього процесу;
  • вносить пропозиції зі зміни змісту та структури обов’язкових навчальних курсів, їх навчально-методичного забезпечення, з коректування вимог до мінімального обсягу та змісту навчальних курсів;
  • проводить первісну експертизу істотних змін, внесених викладачами в навчальні програми, що забезпечують засвоєння студентами вимог державних освітніх стандартів;
  • вносить пропозиції з організації та змісту атестації педагогів;
  • вносить пропозиції з організації та змісту досліджень, орієнтованих на поліпшення освоєння студентами навчального матеріалу відповідно до державних освітніх стандартів;
  • приймає рішення про підготовку методичних рекомендацій на допомогу вчителям, організує їх розробку й освоєння;
  • розробляє методичні рекомендації для учнів та їхніх батьків з метою найкращого засвоєння відповідних предметів і курсів, підвищення культури навчальної праці, дотримання режиму праці й відпочинку;
  • організує роботу методичних семінарів для малодосвідчених учителів-початківців.

Методичне об’єднання узгоджує свою діяльність із відповідними кафедрами в особі їхніх завідувачів. У своїй роботі методичні об’єднання підзвітні педагогічній раді.

Методичне об’єднання має право:

  • висувати пропозиції про поліпшення навчального процесу;
  • звертатися за консультаціями з проблеми навчання й навчальної діяльності учнів до заступників директора з науково-методичної, навчально-виховної роботи, до завідувачів кафедр;
  • порушувати питання про заохочення своїх членів за успіхи в роботі, активну участь в інноваційній діяльності;
  • готувати свої пропозиції при проведенні атестації вчителів;
  • порушувати питання публікації матеріалів про кращий досвід, накопичений у рамках методичного об’єднання;
  • рекомендувати своїм учасникам різні форми підвищення кваліфікації за межами навчального закладу.