Організація освітнього процесу в технікумі
в дистанційній формі під час карантину
Пам’ятка викладачу
В період карантину коледж запроваджує дистанційне навчання.
Заняття в дистанційній формі проводимо згідно розкладу занять.
На період запровадження карантину навчальні досягнення студентів, дати проведених занять і теми занять записуємо в окремих індивідуальних журналах викладачів, які викладачі створюють самостійно. Журнал обліку дистанційних занять оформлюється у звичайному зошиті в клітинку (12 – 18 аркушів) за формою, яка відповідає класному журналу обліку роботи академічної групи та викладачів. Після закінчення карантину індивідуальні журнали обов’язково здаються для обліку в навчальну частину.
Головами циклових комісій, завідувачами відділень, заступником директора з НР, директором технікуму буде проводитись моніторинг проведення відповідних занять. (Про форму моніторингу буде повідомлено додатково).
На період запровадження карантину рекомендовано більшість занять з предмета «Фізична культура» та дисципліни «Фізичне виховання» перевести в теоретичну частину, а практичну – проводити у дистанційному відеорежимі.
Для проведення занять в дистанційній формі пропонуємо для використання в роботі наступні електронні сервіси:
Google Клас (GoogleCIassroom)
Google Презентації (GooglePresentations)
Moodle
Kahoot!
OnlineTestPad
Месенджери Skype, Viber, WhatsApp, Zoom
Linoit
Padlet
Trello
Plickers
(Детальніша інформація про дані електронні сервіси в додатку 1.)
Веб-ресурси навчальних дисциплін (програм), що необхідні для забезпечення дистанційного навчання, можуть містити:
- методичні рекомендації щодо їх використання, завдань, особливостей контролю тощо;
- документи планування навчального процесу (навчальні програми, навчально-тематичні плани, розклади занять);
- відео- та аудіозаписи лекцій, семінарів тощо;
- мультимедійні лекційні матеріали;
- термінологічні словники;
- практичні завдання із методичними рекомендаціями щодо їх виконання;
- віртуальні лабораторні роботи із методичними рекомендаціями щодо їх виконання;
- віртуальні тренажери із методичними рекомендаціями щодо їх виконання;
- пакети тестових завдань для проведення контрольних заходів, тестування з автоматизованою перевіркою результатів, тестування із перевіркою викладачем;
- ділові ігри із методичними рекомендаціями щодо їх використання;
- електронні бібліотеки чи посилання на них;
- бібліографії;
- дистанційний курс, що об’єднує зазначені вище веб-ресурси навчальної дисципліни (програми) єдиним педагогічним сценарієм.
Усі електронні матеріали можна розміщувати на сайті технікуму.
Додаток 1
Перелік електронних сервісів для організації дистанційного навчання
Moodle – потужна система, за допомогою якої можна створити повноцінне навчальне середовище онлайн-формату. Працювати з нею можуть викладачі, адміністратори та учні. Корисна і при організації дистанційного навчання. Доступна безкоштовно;
Google Клас (GoogleCIassroom) – безкоштовний сервіс, який прискорює обмін інформацією між учасниками освітнього процесу. Ця система об’єднала найпопулярніші можливості Google: пошту, документи, сховище даних, календар;
Google Презентації (GooglePresentations) – додаток, який дозволяє працювати з файлами на пристроях з операційною системою Android. У такий спосіб можна створювати та редагувати презентації, відкривати до них доступ іншим користувачам, додавати коментарі та відповідати на них, додавати слайди, змінювати їх розташування, форматувати текст. Частково з додатком можна працювати без підключення до мережі Інтернет;
iLearn – це безкоштовна гейміфікована платформа з навчальними онлайн- курсами, тестами та вебінарами;
Kahoot! – сервіс, який дозволяє генерувати тести і проходити їх в ігровій формі. На заняттях може стати інструментом для перевірки знань. Використовувати можна прямо у браузері;
OnlineTestPad – онлайн конструктор тестів, опитувань, кросвордів.
Месенджери Skype, Viber, WhatsApp, Zoom – для організації спілкування учасників освітнього процесу в режимі реального часу;
Linoit – віртуальна дошка (полотно), на якій можна закріплювати спеціальні стікери з інформаційними замітками, зображеннями, відео та документами);
Padlet – універсальна онлайн-дошка (онлайн-стіна) яку легко застосовувати в освітньому процесі);
Trello – онлайн-програма, що допоможе організувати продуктивну командну роботу учнів. Наприклад, створення проекту чи підготовку до предметного турніру);
Plickers – додаток, який дозволяє організувати тестування за допомогою карток з QR-кодом та швидко отримати результати.
За консультаціями з приводу роботи в програмному забезпеченні GoogleCIassroom звертатися до:
Левок О.В. (093 412 30 64) та Нужненка О.С. (093 605 25 89)