Завантажити документ: “Завершення навчального процесу 2019-2020”
Завантажити документ: “Регламент підготовки до відновлення освітнього процесу 2020-2021”
Завантажити документ: “Дистанційне навчання”
Завантажити документ: “МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНТАЦІЇ по проведенню дистанційного навчання”
Завантажити документ: НАКАЗ щодо проведення навчальних практик”
Завантажити документ: Положення про організацію дистанційного навчання”
Завантажити документ: “Форма проведення моніторингу дистанційного навчання”

 

 

Організація освітнього процесу в технікумі

в дистанційній формі під час карантину

 

Пам’ятка викладачу

В період карантину з 12 березня по 24 квітня 2020 року технікум запроваджує дистанційне навчання.

Заняття в дистанційній формі проводимо згідно розкладу занять на       ІІ семестр

На період запровадження карантину навчальні досягнення студентів, дати проведених занять і теми занять записуємо в окремих індивідуальних журналах викладачів, які викладачі створюють самостійно. Журнал обліку дистанційних занять оформлюється у звичайному зошиті в клітинку             (12 – 18 аркушів) за формою, яка відповідає класному журналу обліку роботи академічної групи та викладачів. Після закінчення карантину індивідуальні журнали обов’язково здаються для обліку в навчальну частину.

Головами циклових комісій, завідувачами відділень, заступником директора з НР, директором технікуму буде проводитись моніторинг проведення відповідних занять. (Про форму моніторингу буде повідомлено додатково).

На період запровадження карантину рекомендовано більшість занять з предмета «Фізична культура» та дисципліни «Фізичне виховання» перевести в теоретичну частину, а практичну – проводити у дистанційному відеорежимі.

Для проведення занять в дистанційній формі пропонуємо для використання в роботі наступні електронні сервіси:

Google Клас (GoogleCIassroom)

Google Презентації (GooglePresentations)

Moodle

Kahoot!

OnlineTestPad

Месенджери Skype, Viber, WhatsApp, Zoom

Linoit

Padlet

Trello

Plickers

(Детальніша інформація про дані електронні сервіси в додатку 1.)

Для прикладу надаємо роз’яснення роботи одного з них, а саме Google CIassroom (відео додається).

 

Веб-ресурси навчальних дисциплін (програм), що необхідні для забезпечення дистанційного навчання, можуть містити:

  • методичні рекомендації щодо їх використання, завдань, особливостей контролю тощо;
  • документи планування навчального процесу (навчальні програми, навчально-тематичні плани, розклади занять);
  • відео- та аудіозаписи лекцій, семінарів тощо;
  • мультимедійні лекційні матеріали;
  • термінологічні словники;
  • практичні завдання із методичними рекомендаціями щодо їх виконання;
  • віртуальні лабораторні роботи із методичними рекомендаціями щодо їх виконання;
  • віртуальні тренажери із методичними рекомендаціями щодо їх виконання;
  • пакети тестових завдань для проведення контрольних заходів, тестування з автоматизованою перевіркою результатів, тестування із перевіркою викладачем;
  • ділові ігри із методичними рекомендаціями щодо їх використання;
  • електронні бібліотеки чи посилання на них;
  • бібліографії;
  • дистанційний курс, що об’єднує зазначені вище веб-ресурси навчальної дисципліни (програми) єдиним педагогічним сценарієм.

 

Усі електронні матеріали можна розміщувати на сайті технікуму.

 

Додаток 1

Перелік електронних сервісів для організації дистанційного навчання

Moodle – потужна система, за допомогою якої можна створити повноцінне навчальне середовище онлайн-формату. Працювати з нею можуть викладачі, адміністратори та учні. Корисна і при організації дистанційного навчання. Доступна безкоштовно;

Google Клас (GoogleCIassroom) – безкоштовний сервіс, який прискорює обмін інформацією між учасниками освітнього процесу. Ця система об’єднала найпопулярніші можливості Google: пошту, документи, сховище даних, календар;

Google Презентації (GooglePresentations) – додаток, який дозволяє працювати з файлами на пристроях з операційною системою Android. У такий спосіб можна створювати та редагувати презентації, відкривати до них доступ іншим користувачам, додавати коментарі та відповідати на них, додавати слайди, змінювати їх розташування, форматувати текст. Частково з додатком можна працювати без підключення до мережі Інтернет;

iLearn – це безкоштовна гейміфікована платформа з навчальними онлайн- курсами, тестами та вебінарами;

Kahoot! – сервіс, який дозволяє генерувати тести і проходити їх в ігровій формі. На заняттях може стати інструментом для перевірки знань. Використовувати можна прямо у браузері;

OnlineTestPad – онлайн конструктор тестів, опитувань, кросвордів.

Месенджери Skype, Viber, WhatsApp, Zoom – для організації спілкування учасників освітнього процесу в режимі реального часу;

Linoit – віртуальна дошка (полотно), на якій можна закріплювати спеціальні стікери з інформаційними замітками, зображеннями, відео та документами);

Padlet – універсальна онлайн-дошка (онлайн-стіна) яку легко застосовувати в освітньому процесі);

Trello – онлайн-програма, що допоможе організувати продуктивну командну роботу учнів. Наприклад, створення проекту чи підготовку до предметного турніру);

Plickers – додаток, який дозволяє організувати тестування за допомогою карток з QR-кодом та швидко отримати результати.

 

 

 

За консультаціями з приводу роботи в програмному забезпеченні GoogleCIassroom звертатися до:

Левок О.В. (093 412 30 64) та Нужненка О.С. (093 605 25 89)