Завантажити документ: “Завершення навчального процесу 2019-2020”
Завантажити документ: “Регламент підготовки до відновлення освітнього процесу 2020-2021”
Завантажити документ: “Дистанційне навчання”
Завантажити документ: “МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНТАЦІЇ по проведенню дистанційного навчання”
Завантажити документ: НАКАЗ щодо проведення навчальних практик”
Завантажити документ: Положення про організацію дистанційного навчання”
Завантажити документ: “Форма проведення моніторингу дистанційного навчання”

 

 

Організація освітнього процесу в технікумі

в дистанційній формі під час карантину

 

Пам’ятка викладачу

В період карантину з 12 березня по 24 квітня 2020 року технікум запроваджує дистанційне навчання.

Заняття в дистанційній формі проводимо згідно розкладу занять на       ІІ семестр

На період запровадження карантину навчальні досягнення студентів, дати проведених занять і теми занять записуємо в окремих індивідуальних журналах викладачів, які викладачі створюють самостійно. Журнал обліку дистанційних занять оформлюється у звичайному зошиті в клітинку             (12 – 18 аркушів) за формою, яка відповідає класному журналу обліку роботи академічної групи та викладачів. Після закінчення карантину індивідуальні журнали обов’язково здаються для обліку в навчальну частину.

Головами циклових комісій, завідувачами відділень, заступником директора з НР, директором технікуму буде проводитись моніторинг проведення відповідних занять. (Про форму моніторингу буде повідомлено додатково).

На період запровадження карантину рекомендовано більшість занять з предмета «Фізична культура» та дисципліни «Фізичне виховання» перевести в теоретичну частину, а практичну – проводити у дистанційному відеорежимі.

Для проведення занять в дистанційній формі пропонуємо для використання в роботі наступні електронні сервіси:

Google Клас (GoogleCIassroom)

Google Презентації (GooglePresentations)

Moodle

Kahoot!

OnlineTestPad

Месенджери Skype, Viber, WhatsApp, Zoom

Linoit

Padlet

Trello

Plickers

(Детальніша інформація про дані електронні сервіси в додатку 1.)

Для прикладу надаємо роз’яснення роботи одного з них, а саме Google CIassroom (відео додається).

 

Веб-ресурси навчальних дисциплін (програм), що необхідні для забезпечення дистанційного навчання, можуть містити:

  • методичні рекомендації щодо їх використання, завдань, особливостей контролю тощо;
  • документи планування навчального процесу (навчальні програми, навчально-тематичні плани, розклади занять);
  • відео- та аудіозаписи лекцій, семінарів тощо;
  • мультимедійні лекційні матеріали;
  • термінологічні словники;
  • практичні завдання із методичними рекомендаціями щодо їх виконання;
  • віртуальні лабораторні роботи із методичними рекомендаціями щодо їх виконання;
  • віртуальні тренажери із методичними рекомендаціями щодо їх виконання;
  • пакети тестових завдань для проведення контрольних заходів, тестування з автоматизованою перевіркою результатів, тестування із перевіркою викладачем;
  • ділові ігри із методичними рекомендаціями щодо їх використання;
  • електронні бібліотеки чи посилання на них;
  • бібліографії;
  • дистанційний курс, що об’єднує зазначені вище веб-ресурси навчальної дисципліни (програми) єдиним педагогічним сценарієм.

 

Усі електронні матеріали можна розміщувати на сайті технікуму.

 

Додаток 1

Перелік електронних сервісів для організації дистанційного навчання

Moodle – потужна система, за допомогою якої можна створити повноцінне навчальне середовище онлайн-формату. Працювати з нею можуть викладачі, адміністратори та учні. Корисна і при організації дистанційного навчання. Доступна безкоштовно;

Google Клас (GoogleCIassroom) – безкоштовний сервіс, який прискорює обмін інформацією між учасниками освітнього процесу. Ця система об’єднала найпопулярніші можливості Google: пошту, документи, сховище даних, календар;

Google Презентації (GooglePresentations) – додаток, який дозволяє працювати з файлами на пристроях з операційною системою Android. У такий спосіб можна створювати та редагувати презентації, відкривати до них доступ іншим користувачам, додавати коментарі та відповідати на них, додавати слайди, змінювати їх розташування, форматувати текст. Частково з додатком можна працювати без підключення до мережі Інтернет;

iLearn – це безкоштовна гейміфікована платформа з навчальними онлайн- курсами, тестами та вебінарами;

Kahoot! – сервіс, який дозволяє генерувати тести і проходити їх в ігровій формі. На заняттях може стати інструментом для перевірки знань. Використовувати можна прямо у браузері;

OnlineTestPad – онлайн конструктор тестів, опитувань, кросвордів.

Месенджери Skype, Viber, WhatsApp, Zoom – для організації спілкування учасників освітнього процесу в режимі реального часу;

Linoit – віртуальна дошка (полотно), на якій можна закріплювати спеціальні стікери з інформаційними замітками, зображеннями, відео та документами);

Padlet – універсальна онлайн-дошка (онлайн-стіна) яку легко застосовувати в освітньому процесі);

Trello – онлайн-програма, що допоможе організувати продуктивну командну роботу учнів. Наприклад, створення проекту чи підготовку до предметного турніру);

Plickers – додаток, який дозволяє організувати тестування за допомогою карток з QR-кодом та швидко отримати результати.

 

 

 

За консультаціями з приводу роботи в програмному забезпеченні GoogleCIassroom звертатися до:

Левок О.В. (093 412 30 64) та Нужненка О.С. (093 605 25 89)

 

 

 

snowflake snowflake snowflake snowflake snowflake snowflake snowflake snowflake snowflake snowflake snowflake snowflake snowflake snowflake snowflake snowflake snowflake snowflake snowflake snowflakeWordpress snowstorm powered by nksnow