Проводьте захищені відео-зустрічі зі студентами, скористайтесь Google Meet

Завантажити інструкцію Google Meet

КИЇВСЬКИЙ ТЕХНІКУМ ЕЛЕКТРОННИХ ПРИЛАДІВ

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

по навчальній частині та методичні рекомендації

дистанційного навчання під час карантину

від 19 травня 2020 року

 

  1. Рекомендую викладачам використовувати в роботі випуски № 8 і № 9 Інформаційного бюлетня «Академічна доброчесність».

Вони були опубліковані на сайті Проєкту  https://saiup.org.ua/.

  1. Пам’ятайте, що освіта належить до стресових видів людської діяльності. Підготовка до дистанційних занять потребує більших зусиль викладача, аніж традиційні способи освіти. Знадобляться навички застосування нових інструментів онлайн-освіти. Значно більше часу проводитимуть студенти і викладачі перед комп’ютером. Це час різкої зміни підходів до навчання. Тому викладання і навчання має спиратись на такі положення:
    • Краще менше, та краще.

Це означає, що навчальний матеріал треба скорочувати, позначивши в курсі головне, ключове для себе. Скоротіть обсяг матеріалу, що виноситься на підсумковий контроль-залік або іспит. Узгоджуйте зі студентами частоту, розклад і способи проведення дистанційних занять. Виробіть спільне бачення термінів складання самостійних робіт, поточного та підсумкового контролю.

  • При проведенні відеолекцій або спілкування зі студентами різними інструментами онлайн-освіти обирайте:
  • проводити синхронні в часі лекції чи заняття за допомогою  програм для відеоконференцій  Zoom або Teams;
  • застосовуйте різні платформи онлайн-курсів. І головне проявіть наполегливість в освоєнні цих курсів. Треба зрозуміти, що це – постійна вимога в часі і вона не обмежиться теперішнім карантином;
  • надсилайте студентам досить стислено весь матеріал Ваших теоретичних чи практичних занять.
    • Не слід давати студентам «дистанційні» завдання:
  • підготувати реферат!!!!?;
  • виконати конспект книги, розділу «від руки»;
  • не задавати матеріал за підсумками виконання, якого ви не зможете надати належний зворотній зв’язок;
  • не обмежуйтесь надсиланням завдань через Viber або електронну пошту. Дистанційне навчання це не лише самостійне вивчення підручника. Не забувайте, що Ви – вчитель.
  • не давайте студентам надмірну кількість завдань!
    • Головні рекомендації викладачам:
  • скоротіть обсяг навчального матеріалу;
  • не перевантажуйте студентів завданнями;
  • запроваджуйте нові доступні засоби навчання і оцінювання;
  • завжди зберігайте спокій, підтримку, повагу одне до одного та інші цінності академічної доброчесності.
  1. Якісний зворотній зв’язок .
    • Регулярність

Студенти отримують відгуки від свого викладача упродовж свого курсу. Ідеально  хоча би раз на тиждень;

  • Конкретність

Не вказуйте студенту на всі помилки та причини зниження оцінки, а поясніть, що він має зробити аби поліпшити свою відповідь;

  • Збалансованість

Вказуючи на недоліки, звертайте увагу на те, що зроблено добре студентом в завданні. Зворотній зв’язок це не суцільна критика.

  • Своєчасність

Коли студент отримує відгук на завдання більш ніж через тиждень після його виконання він встигає забути більшість з того, що Ви критикуєте.

  • Розумні критерії оцінювання

Зробіть схему оцінювання зрозумілою для неспеціаліста з вашого предмету, а головне для – студента. Не замикайтесь після виставлення оцінки – спілкуйтесь і роз’яснюйте, можливо  більше, ніж до видачі завдання.

 

Шановні колеги  дистанційне навчання це нелегка робота, але вона повинна бути якісною. Бажаю хороших результатів та вдячних відгуків студентів.

 

 

Заступник директора        М.М. Корнієнко